creditcardvergelijking.nl
HomeInfo Klacht

klacht

 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

CreditCardVergelijking.nl

Spacelab 47

3824MP Amersfoort

U kunt ook emailen naar het emailadres: dirk.folkerts@netcapital.eu, met daarin het woord klacht als onderwerp

Wij zijn te bereiken van maandag t/m vrijdag 
van 09.00 uur - 17.00 uur

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 30 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Kifid, deze zal gratis bemiddelen.